ایرانسل از دروغ تا واقعیت

اکتبر 4, 2007

چند روز پیش بالاخره تصمیم گرفتم برم و یک سیم کارت  اعتباری ایرانسل بخرم. حرفها و نظرات زیادی رو در باره این سیم کارت ها شنیده بودم  در واقع یکی تعریف میکرد و یک نفر انتقاد.

 برام جذاب بود اینترنت موبایلی رو تجربه کنم  و ببینیم نت از روی lcd کوچک موبایل چگونه است و البته باید اعتراف کنم شنیدن طرح های تشویقی ایرانسل و تماس های رایگان من رو بدجوری قلقلک میداد  و کرم افتاده بود به تنم که حتما یک سیم کارت اعتباری بخرم.

کیف پولم رو برداشتم و به  نزدیک ترین دفتر پستی رفتم ,فروشنده گفت نداریم عزیزم (خیلی مهربون). راه افتادم ,  تو راه از هرچی مغازه و فروشگاه موبایلی بود پرسیدم همه میگفتن تموم کردیم الان میرسه. من تعجب میکردم که این نبود سیم کارت ها به خاطر اشتیاق مردم بوده یا نبود امکانات.

بالاخره تو یک دفتر پستی سیم کارت اعتباریم رو که شرکت  ایرانسل در همه جا با قیمت 15 هزار تومن تبلیغ میکنه من به قیمت 16هزارتومن خریدم.تازه فروشنده ادعا میکرد جاهای دیگه 17 هم میفروشند. منم ذوق زده گرفتم و زووودی برگشتم خونه تا ببینیم این شاهکاره  اپراتور دوم چی هست.

از اون روز که من این سیم کارت رو گرفتم 3روز گذشته.

اول اینکه بلافاصله بعد از قرار دادن سیمکارت تو گوشی و چک کردن اعتبار  دیدم که نزدیک به 300تومن کم شده

سوال کردم, گفتن بابت مالیات بوده, واز همه کم میشه منم گفتم خوب پس همه گیره. بعد از اینکه کلی فیلم سرمون در آورد تا شبکه رو بشناسه و بالاخره من بتونم یک تماس با این سم کارت بگیرم پی به کیفیت بسیار پایین ارتباط بردم.

من  بالای 50بار سعی در گرفتن یک شماره کردم تا بالاخره تنها شاهد تک زنگ خوردن گوشی مقابل بودم و اصلا نمیشد  با خط ایرانسل تماس گرفت مدام یک خانوم مهربون میگفت در دسترس نیست.

وقتی از مکالمه نا امید شدم سعی کردم sms بزنم و حداقل امیدوار به ارسال sms هام بودم, اما خدا قسمت نکنه انگشتام پینه بست از بس دکمه send رو فشار دادم اصلا انگار نه انگار .

گفتیم اشکال نداره  لااقل اینترنت مجانی که برای مردم در نظر گرفته حتما اونجا جبران میشه  .بعد از کلی دردسر که گوشی رو و خط رو برای اتصال به نت آماده کردم و تونستم یک کانکشن بسازم و به نت وصل بشم (در روز5شنبه) دیدم بلههههههه

اینترنتش وحشتناک تره. از اینترنت هم نا امید شدم دیگه واقعا داغ کرده بودم پیش خودم گفتم اقلا  بیا طرح قرمز رو فعال کن که صحبت های شبانت مجانی بشه(البته اگر  بشه شماره گرفت) برای همین تا الان که دارم این مطلب رو مینویسم حدود 13بار تلاش کردم این طرح رو فعال کنم ولی تا این لحظه  هیچ sms تاییدی برام فرستاده نشده و در واقع هنوز این طرح فعال نشده. احساس میکنم یک کلاه گشاد رفته  سرم .نه نه اشتباه نکنید نه برای اینکه این همه ایرانسل من رو اذیت کرد و نه برای اینهمه وقتی که تلف شد  بلکه برای اینکه امروز که میزان اعتبارم رو چک کردم دیدم 1000 تومن از اعتبارم کم شده.

جلل الخالق ,بابا مگه این اینترنت پنشنبه و جمعه مجانی نیست؟ پس جریان چیه؟                                                           

مگر smsهایی که هرگز به مقصد نرسیده پولیه؟

مگر نه اینکه 30 دقیقه صحبت کن و 3 دقیقه پرداخت کن؟

پس این پول چرا از حساب من کم شده؟ ای کاش حداقل این 1000 تومن رو مصرف کرده بودم ای کاش دلم نمیسوخت که دارم پول مفت میدم. میدونید من به نتیجه ای رسیدم در واقع ایرانسل اصلا نیازمند شما مشترکینش نیست یعنی اصلا براش فرقی نداره شما تماس بگیرید یا نه sms بدید یا نه به اینترنت وصل بشید یا نه  .در واقع ایرانسل سودش رو در این چیزها بدست نمیاره .

ایرانسل سودش رو همون اول در لحظه ای که سیم کارت رو بشما فروخته بدست آورده.بله حقیقت اینه که شما دارید تنها برای یک تکه پلاستیک و یک مدار کوچک 15 هزارتومن پول میدید و هیچ ضمانتی هم نیست که حتی  این سیمکارت برای یکبارهم بدرد شما بخوره. این یک فاجعه وکلاه برداریه بزرگه .اکثر مردم از دیدن این همه طرح تشویقی و تخفیف ذوق زده میشند(من که ذوق مرگ شدم) اما واقعیت اینه که شما برای هیچ پول مپپردازید

مسله مهم دیگه اهمیت نداشتن مشترکین برای ایرانسل هست یعنی اصلا به این فکر نمیکنند که چه بر سر مشترکین میاد . چه عذابی میکشند. درمورد قطعی های پیاپی شبکه هیچگاه توضیحی نمیدند و فقط با گفتن اینکه مشکل حل میشه همه چیز رو خاتمه میدند.

تا اونجا که من فهمیدم این شرکت  در اکثر کشور های منطقه مثل افغانستان(افغانستان سل) تاجیکستان(تاجیک سل)و… شبکه ارتباطی راه انداخته  واقعا دوست دارم بدونم اونجا هم انقدر بی کیفیت و بی مسولیت هستند!!!

یک نکته فقط باقی میمونه اونم اینکه من گمون کنم مخابرات و اپراتور اول هم کار شکنی میکنه و اصلا دوست نداره دستش رو بشه تا مردم بفهمند چقدر امکانات و تکنولوژی رو داره گرون در اختیار مردم قرار میده .مخابرات ما و اپراتور اول کاملا دولتی و بسته اداره میشه  و….. (گر در خانه کس است یک حرف بس است)

نمیدونم چی بگم ولی فکر میکنم تنها راه واداشتن این شرکت به بهتر کردن سرویس دهی بجای تبلیغات بی ارزش و نادرست و گفتن دروغ های بزرگ به مشترکینش  این باشه که برای مدتی از سیمکارتهای ایرانسل استفاده نکنیم و خریدن سیمکارتها کم بشه, شاید, شاید, شاید کسی به فکر بیفته تا این وضعیت نابسامان رو سر و سامون بده.

این لینک مطلب در بالاترین  http://balatarin.com/permlink/2007/10/4/1145339

اینم سایت ایرانسل

موفق باشدید

59 پاسخ to “ایرانسل از دروغ تا واقعیت”

  1. سلام
    کاملا درست حدس زدی.یکی از آشنایان که در زمینه معادن تو افریقای جنوبی کار می کنه می گفت سیم کارت های mtn رو اونجا تو سوپرمارکت ها 2$ می فروشند.اخیرا مدیر mtn توی مصاحبه اش گفته بود ایران بهشت سرمایه گذاریه!

  2. محمد said

    من هم شدیدا وسوسه شده بودم که ازین سیم‌کارتای یک طرفه بگیرم تا از اینترنتش استفاده کنم، اما هفته پیش با یکی از بچه‌ها هر کاری کردیم نتونستیم کانکت شیم پشیمون شدم.
    در مورد خدمات mtn در باقی کشورها هم بگم که دایی‌م حدود 8 سال پیش اوگاندا بود و سیم کارتش را مفتی (کاملا رایگان) گرفته بود و کلی هم راضی بود.

  3. سلما said

    سلام
    ممنو از اينكه سرزديد
    متوجه نشدم منبع مطلبي را كه جديد نوشتم خواستيد با اينكه همه ي مطالب؟
    ولي نوشته اي كه جديد نوشتم از كتابي به اسم «كرامات و مقامات عرفاني امام سجاد» نوشته ي سيد علي حسيني است

  4. InIran said

    چه شانسی داری شما !!!
    من الان 10 ماه هست سیم کارت ایرانسل دارم، بدترین زمان سرویس دهیش همین از اول مهر شروع شده، اس ام اس ها که کمی تا قسمتی تعطیله ! ولی اینترنت روزهای دیگه خوبه !
    مکالمه هم فاجعه نیست !

  5. Mohammad said

    من هم یه ماه پیش 30 تومن دادم و 2 تا خط گرفتم.که مثلا gprs امتحان کنم.ولی تو خونمون آنتن نمیده.تاحالا حتا یه دفه هم ازش استفاده نکردم. بعضی شبا که می ریم پارک ( پارک گفتگو) این سیم کارته رو هم با خودم می برم و مثل بدبختا با سیم کارت ir-tci جابجا می کنم. از هر 20 بار تلاشم شاید یه بار gateway limited یا not available نباشه.و کانکت شه.آخه گناه ما چیه که داریم تو این مملکت زندگی می کنیم.

  6. majid said

    مي بينيم که شما هم مثل من خر شدي:))
    ببخشيدا

  7. reza said

    سلام. من الان 7 ماهه که ایرانسل دارم و باید بگم که شما بد شانس بودین چون همون طور که یکی دیگه هم گفت از اول مهر این جور شد و الان دوباره همه چیز رو به راهه..و من اصلا قبول ندارم که کلاه برداریه..شما ببین که اپراتور اول 10-15 ساله که پایین ترین کیفیت رو داره ولی ایرانسل رو به پیشرفته ..من خودم شخصا باید بگم که اگه می خواستم تو این مدت بدون طرح های تشویقی از موبایل استفاه کنم بیشتر از یک میلیون تومان خرجم می شد ولی حالا با احتساب خود سیم کارت نزدیک به 100 هزار تومان خرج کردم که عالیه.و البته بات موافقم که ممکنه اپراتور اول کار شکنی کنه.مرسی

  8. soroushvs said

    ایرانسل در جاهای مختلف خدمت رسانیش فرق میکنه . مثلا توی مشهد کیفیتش خیلی خوبه چون مدت زیادیهکه اونجا راه اندازی شده. ولی من که توی شیراز زندگی میکنم تازه دارم میبینم که ایرانسل داره خوب میشه . قبلا دکل ها خیلی کم بودن اما الان واقعا بهتر شده.میشه گفت که من دو تا سیم کارتی که برای خواهر و مادرم گرفتم هیچ تماسی بدون ارتباط ختم نمیشه و این خوبه. سیم پارت مادرم هم یه سیم کارت مجانی جایزه گرفت ولی هنوز ازش استفاده نکردیم شاید من به عنوان سیم کارت دوم ازش استفاده کنم.
    خلاصه سرویس دهیش بستگی به مکان شما داره

  9. ده دقیقه پیش دوشتم با موبایل ایرانسلش خیل راحت اس ام اس زد و زنگ زد و خیلی راحت گرفت، خیلی بهتر از اپراتور اول… اینترنتشو تست نکرده نمیدونم مال شما حتما مشکل داشته یا مال دوستم استثنائی بوده

  10. esi said

    من هم خر شدم از همون اول-اولاش اونم به هواي اينترنتش.والا از اين شبكه درپيت قبلي داشتم (و دارم)…بدي كار اينجاست كه تصميم داشتم به قيمت 100000 (دائمي) بفروشمش كه خبر رسيد دائمي شده 75000 !!!
    حلال من موندمو حوضم!!!!

  11. esi said

    من تو اورميه هستم يعني چهارمين شهر ايران كه ايرانسل توش داير شده ولي رشد كيفيتي نديديم اينجا

  12. sepanta said

    ببینید دوستان اصلا حرف من این نیست که نمیشه با این سیم کارت زنگ زد یا sms داد .بله میشه اما بحث سر کیفیت کار بود. من از شما ها این انتظار رو دارم که به صورت کلی به قضیه نگاه کنید ببینید سود ایرانسل در مقابل خدماتی که داره میده چقر زیاد.
    به طور مثال اگر ایرانسل در شروع کار بی کیفیت هست و قرار کم کم رشد کنه چرا از اول سیم کارت ها رو مجانی پخش نکرد تا زمانی که به کیفیت خوب رسید پولیش کنه؟
    به این نکته توجه نکردید که ایرانسل در حال حاضر هیچ تعهدی در مقابل مشترکینش نداره. حتی باورتون نمیشه در ابتدای پاییز من با این اپراتور تماس گرفتم وخواستم ببینیم طرح های تشویقی در پاییز هم ارایه میشن یا نه؟
    که دیدم اپراتور گفت که خیر و اونها فقط مال تابستون بوده اما الان همه شاهدیم که این طرح ها دوباره تجدید شده خوب وقتی این سیستم انقدر بی برنامه و نا هماهنگ هست واقعا چه جای دفاعی باقی میمونه؟
    و در آخر اینکه من هم دوست دارم کیفیت این سیستم بالا بره.
    من هم از گرون فروشی اپراتور اول خسته شدم.
    من هم از پرداخت قبض های 300 هزار تومنی خسته شدم
    من هم آرزو دارم سیستم های مخابراطی از انحصار دولت خارج شه تاشاهد رقابتی شدن کار باشیم

  13. javad33 said

    اول سلام.
    خوشحالم که تو وردپرس هم به این موضوع بالاخره یکی اشاره کرد.
    توی فروم p30world.com که نمیخواستم اسمشو ببرم از همون موقعی که ایرانسل راه افتاد تا الان بحثش داغ داغ همچنان ادامه داره.
    اینکه شما در استفاده از ایرانسل به مشکل برخوردین دلیل بر این نیست که کل شبکه زیر سوال بره.
    بعد از موفقیت زیاد ایرانسل در تابستون مردم بیشتر ترغیب به استفاده از این سیمکارتها شدن و این حجم عظیم مشترکین اضافه شده و کار شبانه روزی عوامل اپراتور دوم برای ارتقای شبکه مطمئنا با اختلال همراه خواهد بود.
    من خودم در ایام تابستون گوشیم رو به کامپیوتر وصل میکردم و از اون بجای مودم استفاده میکرد.
    باورتون نمیشه که من با سرعت 10 کیلوبایت بر ثانیه فایل دانلود میکردم.
    حدود 2 گیگابایت در این ایام دانلود کردم البته با خط دائمی که تابستون با طرح تشویقی طلایی اینترنتش مجانی بود.
    در ضمن ایرانسل داره سیستم جدیدی رو راه اندازی میکنه برای بالاتر بردن سرعت GPRS
    فعلا

  14. vivavida said

    خب من نمی خوام اینجا از ایرانسل دفاع کنم چون خودم هنوز پس از یک هفته یه سیم کارت دارم که اینترنتش همچنان فعال نشده . خودمم دارم توی یکی از نمایندگیاش کار می کنم و پشت صحنه در جریان همه چی هستم . ایرانسل به این بی کیفیتی که می گی هم نیست اما تعرفه هاش خیلی عجیبه . یعنی حداقلش برای خود من که باهاش سر و کاردارم . ولی انقدرا هم کف لطفی نکن . ام ام اسش فعلا قطعه اینترنتشم بخاطر مشکلات شبکه ای یا نمی گیره یا اگه هم بگیره ممکنه این مشکلات رو هم داشته باشه . بعدشم حواست هست که 30 دقیقه 3 دقیقه هاش و اس ام اسای مجانی و تماس های مجانیش همش باید بین خطوط ایرانسل باشه ؟؟ راستی اونی که سیم کارت رو به تو 16 تومن داد کجا بود آدرس و تلفنشو بده بریم حالشو بگیریم..حالا شماره رند داده بهت یا گوش کوب ؟؟؟؟ بگو کی بوده ما بریم حالشو بگیریم حق نداره 16 بفروشه !

  15. javad33 said

    خوشحال شدم که یکی که تو باغه اومده کامنت داده.
    خوبه اول تخصصی تحقیق کنیم بعد قضاوت کنیم.
    خوب کسی که از اوضاع بی خبره با خوندن این پست مفهوم بدی از ایرانسل در ذهنش تداعی میشه.
    بهتره اصولی به قضیه نگاه کنیم.
    همونطوری که ایرانسل داره اصولی کاراشو جلو میبره.
    از وقتی ایرانسل اومد واقعا اوضاع همراه اول به هم ریخت من میتونم تو این یکسل گذشته تمام اتفاقاتی که برای همراه اول افتاد رو براتون لیست کنم و شما رو کلی بخندونم اما وقتی به روند رو به رشد ایرانسل نگله میکنیم تازه متوجه سیستم منظمش میشیم.
    بنظر من این پست رو باید تو دلتون نگه میداشتید و یا حداقل تجربه ی شخصیتون رو عمومیت نمیدادید منم الان دیگه اعتباری ایرانسل رو دارم و تا اومدن اپراتور سوم هیچ تصمیمی برای تعویضش ندارم.
    مطمئن باشید با یک مقاله ی خوب تو وبلاگم جواب تمام شبهات رو میدم.
    امیدوارم شما هم این مقاله رو بخونین.

  16. modir said

    راستشو بخواي من همه جوره راضيم . هم حرف زدن هم اس ام اس و هم اينترنت . شايد تو محلي كه ما هستيم اينقدر خوبه نمي دونم . مثلا درباره اينترنت من همين پنجشنبه و جمعه 140 مگابايت با هاش دانلود كردم . لينكامو تو وب مي زارم بعد پنشنبه جمعه ها دانلود مي كنم . باور مي كني همين يه ساعت پيش دانلود اپن افيس رو تموم كرد . 120 مگ بود از سايت فايل هيپو گرفتمش 17 ساعت طول كشيد ولي مهم نيست . داشت كار خودشو مي كرد . احتمالا شما بد شانس بودي .

  17. myminimals said

    عزیز دل مگه تو فکر کردی اینجا امریکا یا یه کشور اروپائیه که اینجوری عصبانی هستی.اگه درست جواب میداد سیم کارتت باید تعجب میکردی نه حالا که گوزیده

  18. مهم نیست said

    دوست عزیز دزد بودن ایرانسل و مخابرات یک امر کاملا روشنه. این یک قانونه در ایران- هیچ دلیلی وجود نداره مبنا بر اینکه کسی به فکر مردم باشه-

  19. software07 said

    سلام
    همه نظرشون رو گفتند و هیم اینترنتش خیلی خوبه

  20. sepanta said

    خیلی جالبه.
    واقعا یک لحظه احساس کردم شاید من دارم تو ماه زندگی میکنم که انقدر شرایطم با شماها فرق داره
    من نمیدونم چرا دارم یک طرفه قضاوت میکنیم .من نگفتم ایرانسل اه اه.
    من نگفتم که درش رو گل بگرین .عزیزان لطفا توجه کنید به ریز مطالبی که من در متن آوردم .من چندتا اشکال در مورد این سرمویس آوردم که اگر قصد حمایت از ایرانسل رو دارید لطفا به اونها جواب بدید.
    اصلا توجه کردید که من عرض کردم ایرانسل سودش رو همون اول در هنگام فروش سسم کارت میگیره و هیچ کاری به مشترکینش نداره؟
    یک دوستی هم گفت توی 2 روز 140مگ دانلود کرده!!!!!!!!!1
    من از خوزستان به ایرانسل وصل میشم یعنی امکان داره کیفیت این استان انقدر با تهران فرق کنه؟
    من در 2روز که اینترنت رایگان بود 6 مگدانلود کردم با سرعت 2 کیلو بر ثانیه.
    یعنی این مشکل خاطر استان خوزستانه؟
    …….

  21. sepanta said

    کاش دوستان تنها یه کیفیت اسن اپراتور در تهران توجه نمیکردند و کمی هم به اطرافشون دقیق میشدند.
    واقعا ماهایی که در استانهای دیگه زندگی میکنیم حقی نداریم؟
    چون کیفیت تهران خوبه یعنی ایرانسل به به !!!!!!!!!

  22. InIran said

    دوست عزیز تهران هم همه جاش خوب نیست، مثلا غرب شهر تهران یه چیزی تو مایه های افتضافحه !!!
    با اینکه ایرانسل اول پول سیم کارت رو میگیره ولی فکر نکنم انقدری روش حساب باز کرده باشه، چون همه جای دنیا (منهای ایران) سیم کارت رو رایگان یا نهایت 5$ میدن، البته آماده نبودن جامعه هم هست، فکرش رو بکن سیم کارت مجانی بدن !

  23. kptools said

    تسلیت می گویم ایرانسل !

  24. javad33 said

    جناب سپنتای عزیز من هم تو تهران نیستم.توی قم زندگی میکنم که فکر کنم کیفیتش از خوزستان هم پایینتر باشه.
    اونهم بخاطر اختلالاتی که بعضا پیش میاد.
    اما میشه گفت بسیار از همراه اول قابل قبول تره و هرروز دارم میبینم که بهتر از روز قبلش میشه.
    من فکر نمیکنم که با احن بدی جواب شما رو داده باشم.
    از این به بعد سعی میکن با بحثهایی پیرامون ایرانسل توی وبلاگم بیشتر به این موضوع بپردازم خوشحال میشم که شما و تمام خواننده های وبلاگتون این سری مقالات رو بخونن

  25. solmazsharif said

    سلام.اونایی که می آن اینجا از لینکی که به فاحشه های ناگهانی دادم می آن.
    ممنون می شم اگه کمکم کنی.قالبم همین باشه. فقط می خوام اون قالب رو به فراری که تو وردپرس باز کردم منتقل کنم.
    البته به فکر یه سایت هم هستم.

  26. parissa said

    ايرانسل وقتي خيلي به درد مي خوره كه قبض موبايلو پرداخت نكرده باشي ، با ايرانسل يه مدت ميشه بي موبايل سپري كرد .
    البته اين جوري هم كه شما ميگي نيست . حالا شايد شما زيادي بد شانسي آوردي …

  27. lukadium said

    قربان قرار گرفتن لینک شما در وبلاگ حقیر من باعث افتخاره!! در بلاگ چرخان نصب شدید 😉

  28. mehdi said

    آقا جواد بدجور طرفدار ایرانسلی . راستش رو بگو چقدر گرفتی ازش؟؟؟ 😀

  29. وحید said

    حدود دو هفته ای هست که ایرانسل دارم . اینترنت و mms که تعطیل گاهی وقت ها تو مرکز شهر آنتن نمیده ولی دیروز یه شهر خیلی دور بودم مثل بلبل یه ساعت حرف زدم . مشکل ایرانسل نداشتن ثبات کیفیته نه بی کیفیتی . الان دیدم یکی از دوستان گفته بود غرب تهران افتضاحه ، جدن همینطوره .

  30. Keshvary said

    خوب شد گفتی چون من می خواستم یه دونه بخرم . اونم پیامرسانش .

  31. سلام،
    از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم. لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    اين ليست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که بر اساس زمان بروزرسانی (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ يعنی بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
    برای اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخی سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام می‌دهند ولی برخی ديگر بايد دستی پينگ شوند. برای پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالای صفحه اصلی ليست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالای ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
    با تشکر

  32. جاويد said

    بابا اينجا ايرانه !
    هيچي چيزي درست نيست !
    واقعاً احمقانه است كه يه شركت غير دولتي خدمات بد بده !
    چون بايد پول در بياره !
    ولي ….

  33. جاويد said

    راستي اسم وبلاگت منو وسوسه كرد براي كامنتيدن !

  34. javad33 said

    با عرض سلام مجدد.
    مثل اینکه صاحب وبلاگ دیگه نظرات رو مطالعه نمیفرماین.
    من از امروز شروع کردم به اضافه کردن لیست وبلاگهای دوستان.
    خوشحال میشم شما هم وبلاگ منو به لیستتون اضافه کنید تا مگه یکم آمار بازدید ما هم بره بالا.
    ممنون

  35. کدهای بالاترین اصلاح شدند. کدها را کپی کنید و در قسمت Code ادیتور وردپریس پیست کنید.
    از اینکه کدهای قبلی درست کار نکردند، پوزش می طلبم.

  36. lمن هم ایرانسل دارم هم همراه اول از ایرانسلم هم خیلی راضیم در ضمن طرح قرمز ماله دائم هاست نه اعتباری!!!من خط همراه اولم دایورته روی ایرانسلم!!!اینترنتشم خیلی خوبه!5 شنبهجمعه ها هم کند هستولی خوبه!!خط دهیشم که این روزا فوقالعاده شده و خوب هست دیگه!

  37. سلام من هم 2 شب پیش یکی از این طرح تشویقی ها رو فعال کردم خیر سرمون خواستیم سود ببریم 2500 که خورد اس ام اس نیومد هر چی هم به خدماتش زنگ میزنیم میگه فلانی هستم چه کمکی میتونم بکنم میگم مشکل این میگه شماره 140 بگیر اونم که از قبلی بدتر در کل یه سیستم بی خود راه بری انتن نمیده باید یه جا وایستی اینم تازه در امده

  38. اقای محسن که گفتند طرح قرمز مال دائمی مال هر دو سیم کارت چون از اعتبار من کم شده

  39. sina said

    من هم به هوای اینترنت 1 سیم کارت اعتباری داخل کرمان خریدم(خر شدم)آشغاله اصلا وصل نمی شه یا سرعتش خیلی کمه تا حالا فقط 1 بار به بدبختی رفت توی گوگل. آشغاله .

  40. احمد said

    من ایرانسل را در اصفهان خریدم .اینجا که هنوز انتن نمیده ولی در عید در مشهد امتحان کردم خداییش فوق العاده بود.یعنی من که نقطه کور پیدا نکردم هیچ پدرمکه با این سیمکارتها به شدت مخاف بود با گوشی من زنگ می زد.

  41. علی said

    در مورد دزدیها بعضا حق با شما است.ولی اصلی تر این است که تا وقتی رقابت نشود همینطور است.یعنی در امریکا که می بینید سیم کارت مجانی است به خاطر این است که شرکت های مخابراتی که با هم رقابت می کنند بسیار زیاد است.یعنی در ایران هم وقتی برای مثال اپراتور سوم هم بیاید صد در صد قیمت ها نزول پیدا کرده و خدمات بهتر می شود.باز با این اوصاف ایرانسل در صدد انجام این کار است که وقتی رقابت بیشتر شود این خدمات بهتر می شود.این در همه ی زمینه های کاری صدق می کند….

  42. hassan said

    سلام خوب شد گفتیاااااااااااا من می خواستم برم 75 هزار تومن پول بدم یه دایمی بخرم که الان دیگه منصرف شدم

  43. ramin said

    اصفهان و کرمان تا چند ماه دیگه خوب میشه
    تهران هم 120 تا انتن داره زیاد میشه بخشی از این انتن ها نصب شده
    کمی تحمل م خواد با انصافا

  44. miki said

    دوستان سلام، بنده از رشت هستم، از همه چیز مطلع نیستم، فقط در حد عادی از سه تا اپراتور تلفن همراه استفاده کردم، اول تالیا داشتم که آنتنش ضعیف بود ولی کارشو میکرد، بعدش اعتباری دولتی گرفتم که آنتنش همه جا کامل بود ( مساله اصلی همینه) الان حدود یه ماهه که با حفظ سمت دو سیمکارت قبلی یه ایرانسل اعتباری گرفتم به قیمت همون 16 تومن (یه جا رفتم یارو شماره در پیتو میداد 24 تومن!) خلاصه سیمکارتو گرفتم اولا تو این یه ماه هنوز ثبت نامم تکمیل نشده، به فروشنده مراجعه کردم گفت ما وظیفه مونو انجام دادیم، بعدش اوایل وضعیت آنتنش با توجه به این که ساکن مرکز شهر رشت هستم خوب بود، بعدش کم کم قطعی گاه به گاه شبکه و الانم یه هفته اس سیمکارتم کلا از دور خارج شده باز از دولتی استفاده میکنم! بعضی وقتا میگم نکنه 16 تومن واسه یه ماه اجاره یه سیمکارت داده باشم! همین، به شخصه اصلا ازش زاضی نیستم، سرتونو درد آوردم، فعلا

  45. ناشناس said

    خدا مرگت دهد با این وبلاگت پدرسگ

  46. D@R!USH said

    لعنت به هرچا ايرانسل لعنت به صاحبان ايرانسل لعنت به مخترع اين كمپاني و… و لعنت به من كه خر شدم رفتم خريدم

  47. ایمان said

    من از روزی که ایرانسل آمد آنرا خریدم العان 2 تا دائمی و یک اعتباری دارم اعتباری رو که ولش کن چند ماه است استفاده نمیکنم واقعا آشغاله…
    اما از 2 دائمی یکیش که کد 2 هست اکثرمواقع خوب است البته نه مثل اپراتور اول یا حتی تالیا (خداوکیلی تالیا العان سگش می ارزه به ایرانسل) آن خط دیگرهم که نه میشه زنگ زد نه جواب زنگ را داد!!!
    دولتم که خودش سردسته دزداست وگرنه بعد از 1 سال ونیم کاری میکرد….

  48. ناشناسي بودمت said

    ريدم تو شركت ايرانسل

  49. هادی said

    اوناییکه میگن ایرانسل بده خودمونیم اگه ایرانسل نمی اومد باید حالا حالا ها استبداد همراه اول رو تحمل میکردیم. حق اشتراکهای بالا تو نوبت بودن یک سال و دوسال
    اصلا ما ایرانیها به هر چیزی که اسون بدست بیاد اهمیت نمیدیم. یادتون نره ایرانسل تازه چیزی بیشتر از یکسال نیست که شروع به کار کرده اونهم تحت نظر شدید خاطر جمع باشین اگه مثل همراه اول سابقه 16 ساله میداشت الان هیچکس حتی برای امتحان هم از همراه اول استفاده نمی کرد.
    من همون یک ساعتی که شبها هنگام خواب از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم واسم اندازه هزاران همراه اول مستبد و مال مردم خور ارزش داره.
    فکر اون بچه و یا جوان فقیر جامعه باشین که به مدد ایرانسل تونست یک گوشی همراه دستش بگیره
    اگه درک وفهم فهمیدن نداشتن رو ندارین معلومه که خیل خودخواه یه جوارایی از خوشی مینالین برین واسه یک بار هم که شده فکر کنین که پول خرید سیم کارت گرانقیمت رو ندارین اون وقت چی بهتره . …….

  50. jeri said

    من يه ايرانسل زمون 30 تومن يكي خريدم.فقت يه بار طرح آبي كردم تا حالا هم اون ترح بدون كم كردن هيچ هزينه اي كم نميكنه.سرعت اينترنتش هم به گوشي رپت داره.يه ان اي سي دارم كه سرعت اينترنتش از ديال آپ شهرمون بالاتره.اس ام اس هم زود ميفرسته.اما با ايرانسل بخاي همراه اول رو بگيري بايد 600 بار امتحان كني.با تشكر از همه.باي باي.yahoo:nec_n82@yahoo.com

  51. . said

    هیچی نگفت

  52. سحر جون said

    کس ننه ایرانسل با این کد های مخفیش ریدم تو هیکلش

  53. hamid said

    ما که با طرح هاش تا می تونستیم حال کردیم
    الانم که گذاشتیمش خاک بخوره تاشاید یه روزی روزگاری طرحی پیدا بشه
    در ضمن اپراتور سوم هم با نسل جدید امکانات تو راهه
    فعلا تو کف باشین تا بعد………..:)

  54. اصلان said

    0937 taze omade aslan nakharid ashghale

  55. ريدم داخل ويترين اشغال ايرانسل
    خاركسه دزد به تمام معناى است اول پول ازت كم ميكند ومحصول رابرايت نمى فرست
    خواهشا به مستراح(ويترين)ايرانسل دزد نريد-

  56. دددددد said

    هروقت ريديد يه يادى از ايرانگوز بكنيد ريدن بااين خدمات گوهش

  57. دددددد said

    هروقت ريديد يه يادى از ايرانگوز بكنيد ريدن بااين خدمات گوهشون

پاسخی بگذارید

