جاسوس بازی

نوامبر 13, 2007

درود.

                                                                  

عکسی که دربالا مشاهده میکنید  بیلبوردی هست که در یکی از چهار راه های بزرگ شهر ما نصب کردند.

عکس شاید خیلی زیاد شفاف نباشه چون من با موبایل  از فاصله دور و در حال رانندگی گرفتم.

واقعا جای تاسف داره. کم وزارت اطلاعات ما قوی بود , کم مردم ما یاد گرفته بودند که در کار هم سرک بکشند و برای هم بزنند حالا کار به جایی رسیده که به طور رسمی از مردم میخوان که برای هم جاسوسی بکنند.

لابد برادر من باید زنگ بزنه من رو معرفی کنه که وبلاگ دارم. منم پیرمرد همسایه رو لو بدم که دیشب اومد دیش ماهوارش رو چرخوند سمت ترکیه. نمیدونم چی بگم والا .ولی خجالت داره.بخدا آبروی دین رو بردند این  مقدس نماهای همه جایی.

به شدت در این روزها دلم گرفته و هوای سفر کردم.کم کم دارم صادق هدایت رو درک میکنم.

برای دیدن بهتر عکس در اندازه واقعی روش کلیک کنید.

لینک مطلب در بالاترین

https://balatarin.com/permlink/2007/11/13/1172611

21 پاسخ to “جاسوس بازی”

  1. احسان said

    شما دزفول تشریف دارید؟

  2. mrkhalili said

    شما اطلاعاتی تشریف دارید ؟؟؟

  3. عزیز دل برادر اگر توجه می کردی این اطلاعیه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بود که شما عکس گرفتی و کار حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی نظارت بر کار پلیس است نه مردم. این رو گفتم ولی فردا نگید خودشم اینکارست. هر خبرنگاری و هر کسی که یک مقداری توی جامعه کنکاش کنه و به ساختار قدرت و دولت توجه داشته باشه این چیزها رو متوجه میشه و میدونه که هر دولت و ملتی که وابسته به مردم و بر پایه مردم محوری و استفاده از نیروی های مردمی در جهت صیانت و حفظ جامعه از تاراج و دستبرد فرهنگی و اجتماعی و …. باشه باید از کمکهای این مردم در جهت حفظ امنیت خودشون کمک بگیره ، اگر وزارت اطلاعات یا نهادهای دیگه بخوان کار پلیس مخفی رو انجام بدن و من و شما رو با شنود و دوربین و وسایل فنی کنترل کنند این جامعه که میبینی الان وجود نداشت . البته من تخلفات ، کمبودها و نارساییها را رد نمی کنم.

  4. در پاسخ به خبرنگار: این شماره ی ستاد خبری وزارت اطلاعاته. شماره نظارت بر عملکرد پلیس 197 ه.

  5. ameneh joon said

    mesle inke khodet ye moredi dari ke az tablo badjoori behet bar khorde

  6. sepanta said

    از دوستان عزیز خواهش میکنم نه توهین کنید و نه تهمت بزنید.
    من هیچ کامنتی رو پاک منیکنم حتی اگر توهین و تهمت به خودم باشه.
    دوستان عزیز و خبر نگار محترم از شما خواهش میکنم قبل ار اینکه پیش داوری کنید لطفا کمی تحقیق کنید.واقعا جای تاسف داره که ندونسته و بدون تحقیق بیاید و نظر بدید. این اعلامیه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی هست که به طور مستقیم زیر نظر حفاظت اطلاعات کل کشور اداره میشه.و هیچ گونه ارتباطی با نظارت بر عملکرد پلیس نداره.حتی خود نیروس انتظامی هم حق دخالت در کارش رو نداره چون زیر نظر مستقسم وزارت اطلاعات هست.
    تورو خدا وقتی اطلاعات کاملی تدارید صحبت نکنید.جناب خبر نگار انگار زیاد هم در میان مردم تشریف ندارید که اینگونه به دور از واقعیت نظر میدید. ممنون

  7. ببینم یادم یه بار اعتراف کردی تو خونتون ماهواره دارید
    الان خوب موقعیه!

  8. دوست عزیز و خوش تیپ 🙂 هر نهاد نظامی سازمانی دارد مستقل که وظیفه آن حفاظت و حراست از اماکن و افراد آن نیرو ی نظامی می باشد که زیر نظر مستقیم آن نیروی نظامی فعالیت می کند و حفاظت ،اطلاعات آن نیرو می باشد. پس سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات هر کدام مستقلا دارای حفاظت ، اطلاعات می باشند و زیر نظر مستقیم فرمانده و وزیر آن نیرو وزارتخانه فعالیت می کنند. راستی چیزی بنام حفاظت اطلاعات کل کشور وجود ندارد. البته قبول دارم که این سازمان مستقل عمل می کند.

  9. دوست عزیز و خوش تیپ 🙂 هر نهاد نظامی سازمانی دارد مستقل که وظیفه آن حفاظت و حراست از اماکن و افراد آن نیرو ی نظامی می باشد که زیر نظر مستقیم آن نیروی نظامی فعالیت می کند و حفاظت ،اطلاعات آن نیرو می باشد. پس سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات هر کدام مستقلا دارای حفاظت ، اطلاعات می باشند و زیر نظر مستقیم فرمانده و وزیر آن نیرو وزارتخانه فعالیت می کنند. راستی چیزی بنام حفاظت اطلاعات کل کشور وجود ندارد. البته قبول دارم که این سازمان مستقل عمل می کند.
    شماره ستاد خبری وزارت اطلاعات در تمام کشور 113 می باشد.

  10. مجد said

    شما دوست داری زیر آبت بخوره. نکن این کارارو خطرناکه حسن

  11. محسن said

    آه…واقعآ گزارش دادن مسائل امنیتی چقدر دیشای ماهواررو تهدید میکنه!…حتمآ باید هر جا ام قوطی مشروب دیدیم گزارش بدیم که از روش آزمایش dna بگیرن…وای موارد ضایع تردیگه ای ام هست که مقال گفتنش نیست…چه مسئولیت های امنیتی سننگیینییی…اه ه ه! مردم از این همه مقدس نمایی!..

  12. علی said

    مرگ بر وزارت بدنام جاسوسی و آدم کشی اطلاعات آخوندی
    مرگ بر اراذل و اوباش پاسدار و بسیجی قاتلان بی پدر و مادر و حرامزاده

  13. محمد said

    فکر کردي علي اقا کي هستي که اينجوري به همه فحش و بد و بيراه ميدي مگه همه پاسدارها قاتلان يا همه بسيجيان …. عوض اينکه يک ارگان يک ملت يا گروهي را زير سوال ببري خود عمل را سرزنش و تقبيح کن که با اين کار هم يک امر به معروف و نهي از منکره و هم ديگر زير دين کسي نخواهي بود

  14. مهدی said

    من نظر علی آقا را تائیید میکنم. کل نظام فاسد است و نمیتوان گفت فقط شمر و یزید قاتلان امام حسین بودند و بقیه بیگناهند.
    ما در زیارت عاشورا همه لشگریان یزید را لعنت میکنیم نه بعضی از آنها. حضرت علی (ع) فرموده اند اگر در کشوری به کسی ظلم شود و کسی ساکت بماند او مسلمان نیست.
    در شمن این همه جنایتی که در ایران رخ داده کار 2 یا 3 نفر نبوده و هر کسی که در ارگان های سرکوب عضو است شریک جرم است. پس محمد آقا لطفاً تند نرو!!!!!!!

  15. میلاد said

    این شماره در تمام کشور شماره حفاطت اطلاعات نیروی انتطامی است که مستقل از فرماندهی ناجا وطیفه نطارت بر عملکرد کارکنان ناجا را بر عهده دارد و زیر نظر رهبری قرار دارد. این کار نه ربطی به بلاگ شما دارد نه به دیش همسایه تان نه قوطی مشروب. ما ایرانی ها هیجوقت یاد نگرفته ایم جدی باشیم. یا شایعه می سازیم یا همه چیز را به مسخره می گیریم. اگر منو تو تخلف یک پلیس مثل رشوه، سو استفاده از شغل را اطلاع دهیم امنیت خودمان را تضمین کرده ایم.

  16. اردلان said

    در جواب علی :حرومزاده اون بابای عبنه ایته

  17. اردلان said

    کثافتهای سوسولی مثل تو ریدن تو این مملکت.اون موقع که بابای تو داشت جاسوسی میکرد سپاه و بسیج داشتن از ناموس تو دفاع میکردن

  18. صائب said

    اردلان که پیداست پسر یه بسیجی یا سپاهی هستی هرس نخور .اون سپاه و بسیجی هم که حرفشو میزنی دیگه تو خواب برو ببین وضعیتی که داریم ازشون میبینیم مستحق این حرفاست.با واقعیت کنار بیا مردم دیگه نمیتونن ساکت بشینن .من خدمتم رو تو سپاه بودم اونم توی کارگزینی ،2 سال همه جیک و پیک پاسدار های یه تیپ رو زیر نظر داشتم،امثال بابای شما برای 10 درصد جانبازی که اونم خیلی هاشون ساختن واسه خودشون از 7 روز هفته 4 روزشو مرخصی جانبازی میرن و حقوقشم میگیرن و پول مرخصی های استحقاقی نرفته شون رو هم میگیرن،این نونی هستش که بچه هاشون دارن میخورن.لقمه 100%حرام.اما تهش یه چیز دیگه بهت بگم رفیقای بابات همون آخوندای عزیز،چنان تخمای مردم رو کشیدن که خیالت راحت حالا حالا میتونی واسه خودت تو این مملکت صفا کنی.
    خوش باشی ما که رفتنی هستیم …..

  19. امین said

    سسلام
    یخوب در جواب باید بگم حفاظت اطلاعات کار دستگیری جاسوسان را دارد نه جمع اوری دیش ماهواره
    حعلی اقا توپت پره ولی قبل از فهش دادن فکر کن هر حرکتی از جانب نیروهای امنیتی برگشت به عمل مادارد
    بااقا میلاد شما هم تند نرو
    باباید یگم مادر ایران با مردم کاری نداریم واز مردم برای بابالا بردن امنیت خود انها استفاده میشود اگر مثل امریکا 16 نهانهاد امنیتی داشتیم یا مثل اسراییل با محدوده جغرافیای کم و 10سازمان امنیتی پس خود ببینید چه خبر هست
    دوستان انصاف رو از یاد نبرید و برای دوری از حقیقت توهین به هم نکنیم پاسداران هم از ما هستند وخطا دارند ما هم خطا داریم پس نباید زود توهین کنیم کسی با حرف من مخالف هست

  20. رامین said

    سلسلام…ببینیدخودتونوخسته نکنین تمام بودجه ماصرف چنین کارهایی شده که میبینید…اره به نظرم اگه سپاه نبودشایدکشورهم نبودبسیجیابودن که خودشونوفداکردن ازجان گذشتن خلاصه هرچی ازاینابگم کم گفتم خدایش انصاف بایدرعایت بشه..اما…اما این اماروگفتم خوب فکرکنین من سپاهوبسیج دوران جنگوگفتم خودتونم میشناسین کیا..الان هیچ کدومشون نیستن همه ادم خوباروجنگ ازمون گرفت….این بسیجوسپاه الانی همشون عقده ای هستن مفت خورتمام عیارخداشاهده باچن تاازاین فرزندای سپاهی که دوستم یکیشون سالم نیس دزد..کلاهبردار..خیانتکار.که….حالابمونه
    خداکه بالای سرمونه میبینه

پاسخی بگذارید

