در کشور من فقط اعدام میکنند!!!

دسامبر 10, 2007

کشور من کشور گل و بلبل  کشور هنر های جاوید.

کشور من کشور تمدن وتاریخ  کشور هزاره های تو در تو.

سرمین مادری, سرزمین حافظ و سعدی .سرزمین افسانه های ماندگار .

                                                

آهای ایهالناس این چیز هایی که من بالا نوشتم جفنگی بیش نبود. رسما اعلام میکنم که گلواژه بود.

بابا بی خیال شید  فرهنگمون کجا بود تاریخمون کیلویی چنده؟؟

الا یا ایهالساقی ادر کاسا و ناولها           به هشیاری و یبداری, چه آسان میکنند مارا

خدا وکیل اگر این پیشینه تاریخی رو نداشتم احتمالا تاحالا از ناراحتی دق کرده بودم آخه هرجا که نگاه میکنم آبرویی برای ایران و ایرانی نمونده.

حالا من نمیدونم همش تقصیر خودمونه یا  کارشکنی های انیران.اما این نکته هم قابل تامل هست که کار از پای و بست ویرانست یعنی ما خودمون هم داریم بد میکنیم.

حالا قصد از این در پراکنی ها این بود که دیشب سری به سایت http://news.xinhuanet.com زدیم و نظارگر شدیم

عکسهای منتخب 2007 رو (البته از منظر AFP) در کل 14 عکس بود که اکثرشون در آسیا اتفاق افتاده و جالبناک ترینشون همون عکس اول در رابطه با جنگ عراق بود.

اما نکته اصلی قرار گرفتن 2 عکس با موضوع ایران بود که جلب توجه میکرد(کاش نمیکرد)

هر دو عکس صحنه های اعدام درملا عام رو نشون میداد. خیلی ناراحت شدم.واقعا باید به ما جایزه بدن.من فکر میکنم ما از لحاظ گند زدن به آبروی خودمون در میان تمام کشورهای جهان مقام اول رو داریم.یعنی اصولا دولتمردان ما کمر همت بستند تا ابروی ما رو هرچه زودتر ببرند. قهوه ای شدیم به خدا.

البته نباید از شیطنت این اجانب هم به راحتی عبور کرد. اونها هم فقط به دنبال نقطه ضعف هستند و اینها همه  جنگ تبلیغات هست که ما هم بسیار ناشیانه در این جنگ برای همیشه مغلوبیم.

من موندم که در عربستان هم اعدام میکنند زیاد هم میکنند پس چرا فقط ماهستیم که بی آبرو میشیم؟

اصلا قصد من رد یا قبول حکم اعدام نیست.لطفا باز زود قضاوت نکنید.با جنایتکار باید برخورد کرد.اما آیا دلیلی داره  خودمون رو در جهان وحشی نشون بدیم؟ ایا نیازی هست در حالی که چشم جهان به ماست و همه منتظر هستن تا ما با بمب اتممون یک جایی رو بفرستیم رو هوا  خودمون رو دیوانه های خطرناکی نشون بدیم؟

اگه صدای من به جایی میرسه خواهش میکنم کمی فکر کنید عالیجنابان رنگارنگ.

دلم میسوزه برای خودم برای کشورم برای تمدنم که انقدر آسون بر باد فنا بره و دیگران ما رو وحشی ببینند.

سایت به همراه تصاویر.مشاهده بفرمایید

http://news.xinhuanet.com/english/2007-12/06/content_7209538.htm

بفرستید برود بالاتر

https://balatarin.com/permlink/2007/12/10/1189236

10 پاسخ to “در کشور من فقط اعدام میکنند!!!”

  1. رضا عظیمی said

    بله تو عربستان هم اعدام می کنند اما نه به اندازه ما . سه کشور اول تو زمینه اعدام به این ترتیبند : آمریکا، چین ، ایران. اگه اعدام ها اون دو کشور اول به اندازه ما نمود نداره اول به خاطر اینکه اعدام در ملا عام ندارند و دوم اینکه به خاطر عقاید مذهبی اعدام نمی کنند ، یعنی طرف به خاطر رابطه جنسی اعدام بشه. نه که تو عربستان به خاطر مذهب اعدام نکنند اما برای ما آمارش قابل مقایسه با اون ها نیست. ضمنا علاوه بر همه این ها ایران رتبه اول در صدور حکم اعدام برای نوجوانان زیر 18 سال رو داره، تو این یکی که دیگه کلا بی رقیبیم.
    این یه اصله که اگه افراد بی بنیه از لحاظ فرهنگی و شعوری قدرت رو در یه جامعه به دست بگیرند لاجرم اون جامعه هم رو به بی فرهنگی و بی شعوری میل می کنه.

  2. lukadium said

    البته غیر از اعدام کارهای دیگه هم می کنند!

  3. حسین said

    البته دوستان باید بدونن مورد امریکا کمی فرق میکنه چون قوانین هر ایالتی با ایالت دیگه فرق میکنه ودولت فدرال هم نمیتونه اون قوانین رو عوض کنه وتو بسیاری از ایالتها قانون اعدام وجود نداره. در چین هم اگه نسبت جمعیت یک ونیم میلیاردی با هفتاد میلیونی ما را مقایسه کنید تفاوت زیادی بین تعداد اعدامهای دو کشور مشاهده نمی شه

  4. محمد said

    تصحیح …
    آقای رضا عظیمی … آمارتون رو اول چک کنین بعد مطرح کنین عزیز….تا اونجا که آمار جهانی ( می تونی از منابع بین المللی چک کنی ) نشون می ده …
    بیشترین اعدام ها به تر تیب
    1- چین
    2- ایران
    3- غیره
    که اگه نسبت جمعیت به تعداد اعدامی ها رو در نظر بگیریم ایران رتبه ی اول می شه

    آمار شما کاملا اشتباه است که آمریکا رو شماره 1 قرار دادی داداش

  5. محمد said

    ببین تا این دین محمدی تو افکار ما ایرانیا جا خوش کرده نباید انتظار بهتر از اینو داشت…
    آخه اینم شد دین !!!
    باور کن مشکل از این دینه…
    البته شاید اگه حکومت دینی نداشتیم ..اینقدر مشکل باهاش پیدا نمی کردیم …اما سر انجام باید یه روز باهاش رو به رو می شدیم…
    که بعد از انقلاب ( انفجار نور ) خوشبختانه باهاش روبرو شدیم….
    حالا یا عقل و منطق یا سنت و خرافات …یکی رو باید انتخاب کرد… غرب عقل رو انتخاب کرد و نتیجش خوشبختی انسان ها شد… ما می تونیم خرافات رو انتخاب کنیم و دل به آخرت بدوزیم داداش…
    در پناه حق

  6. محمد said

    من که هیچ امیدی به این مردم پر شده از خرافات ندارم…
    ما حقمون همینه که له شیم…سپنتا جان تو واسه کی داری می نویسی؟ واشه این جماعت شیعه که میرن واسه امام زمونشون تو چاه جمکران نامه می نویسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا جای گریه داره که عقل رو بزاری کنار و به خرافات مسخره دل خوش کرد///
    تا کی

  7. صادق said

    عمرمون داره تلف میشه.
    من خسته ام…

  8. matrood said

    salam,
    web hamoon hamnam hastand, jaleb boodan matalebetoon.link dadam ba ejaze. chera chanwaghte naneweshtid? nakone gereftanetoon? :))

  9. taboos said

    چرا خيلي وقته نيستي ؟ چرا ؟

  10. با سلام و خسته نباشید.
    در صورت تمایل شما مایل به تبادل لینک هستم.
    رنک بنده هم 4
    آنلاین دی وی دی
    http://www.Onlinedvd.ir
    موفق باشید

پاسخی بگذارید

